Premiärer

En lugn dag.... Lämnade Amina på dagis, hon sprang in som vanligt :) Sen var de frukost hos svärföräldrarna och älskling var hemma ifrån jobb då han är krasslig. Så han var oxå där. Blev en lugn eftermiddag med mys i soffan för Amina å Daniel å jag städade, torkade även av luckor/lådor i köket. Vitt kök och Amina=små hand avtryck här och var :) Sen körde vi å hämtade transporten å
En tränings cykel som jag ska låna. Amina fick testa sin blivande lekstuga, dö kul tyckte hon de va :) Å jag tog en tur på cykeln nu ikväll blev 1,5 mil på 34 min, vilket jag tyckte var bra :) tiden går när man tittar på tvn samtidigt! Blev en dusch på de å nu lite BB sen sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0