Snö... Äntligen!

Äntligen har snön kommit :-)
I fredags kom den, fast sent på kvällen så då fick man hoppas på att den låg kvar tills dagen efter! Å riktigt så gjorde den de! Lördagen blev mysig, en runda i stan å fixa lite, blev även lite klädköp till Amina och en ny mössa som inte kasar ner i ansiktet på henne. När vi körde hem började de snöa riktigt mycket! Blev lunch hos svärföräldrarna och sen hem å mysa. Körde hem och tog in lite ved och mös hela kvällen. Snön låg kvar på söndagen och då var de ut å leka med Amina, åka pulka var kul. Hittade en söndrig som fick duga. Mamma pappa och syskonen kom och baka kanelbullar med mig :-) Jag å mamma iaf. Fick bli en tur till CG å handla lite ingredienser. Å mamma köpte en rosa pulka till Amina. Hon blev glad vår lilla busunge. :-) Så hennes morbro å moster å Linn gick ut å lekte en sväng! På kvällen kom Vicke med familj på lite kvällsfika. Fullspäckad dag :-). Veckan började mindre bra, Amina kräkte på natten så de fick bli att vara hemma ifrån dagis igår och idag. Men hon spydde inte mer så på eftermiddagen blev de en tur i pulkan :-)
Idag blev jag förbannad på mina exem så blev att ringa vårdcentralen å få en tid så man fick riktiga salvor som hjälper. Amina busade hos farmor och farfar så länge :-) Hennes badrock kom oxå idag :-) Nu ligger hon och sover där ute i sin vagn i detta fina väder :-)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0