Sitter här ,...

Ja nu sitter jag på Aminas dagis i persolanrummet medans hon är ute och leker med de andra:) Vår lilla tös är underbar hon! Hon gav mig nappen när vi kom och gick ut med de andra. Hon leker säkert på bra, ser inte ut där de är härifrån så kan inte snoka :P de har ju inte kommit inspringandes än. Haha..

Det har inte blivit mycket tränande denna veckan, så kan lika bra skita i de när jag kommer hem och städa istället när Amina sover. Bättre att ha rent och fint nu till helgen än att jag ska träna. Jag har inte skarvat utan det har varit full rulle hela veckan. Kunde tränat i onsdags med då fick jag köra och hämta saker till Daniels moppe.

Helgen blir förhoppnings vis lugn. Hoppas på fint väder så vi kan ut och leka med Amina en sväng:-) Vet inte riktigt vad som behöver göras där hemma förutom tvätten. Daniel ska mecka moppe. För nästa vecka så slipper jag gärna att köra han till jobbet som jag nu gjort i två dagar.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Man får väl ställa upp för varandra när det behövs? Ni ska ju ändå upp ;-)

2012-01-14 @ 18:11:47
URL: http://Mammajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0