Nytt år 2012

Då var de ett nytt år nu då. 2012 Åren bara går och går. Hoppas på ett år med mycket skojigheter! Blir Thailand i Mars med mamma och dem. Hoppas på ett jobb så fort som möjligt, söker och letar, men man ska tydligen vara ingenjör eller något! Daniel får oxå ha ett jobb tycker jag, Hoppas de går vägen nu efter hans praktik och när han får sitt körkort tillbaka! Amina börjar inskolningen 10 januari, ska bli kul! Får hoppas på att hon kommer gilla de, men tror inte de ska vara några problem får vår lilla busunge=) Idag latade vi oss efter gårdagen som bestod av att Mamma, Pappa och Emma var här och åt gott! Räkmacka med lax, Oxfilé och potatisgratäng, päron i kolasås med glass till efterrätt och en massa godis=) Amina var trött och somnade lite över sju, evigheter sen! Så kvällen blev lång med gick ändå fort. Jag och Emma spelade lite Kinect och de andra tittade på och skrattade. Aminas morfar sköt upp lite raketer när Amina var vaken så hon fick se, vilket hon gillade:) När hon kom in så pekade hon ut och sen upp och berättade en massa=) Tur man e mamma så man förstår vad de säger på deras egna språk! Jag fick sovmorgon av mina älsklingar, och sen var de bara mys dagen lång=) Blev vars en kebabtallrik idag, vi orkade inte laga mat någon av oss. Vilket var gott! Håller på att uppdatera min Iphone och återstår bara 7 timmar, märks att man bor i skogen och får sämre uppkoppling:( från 24 till 2:( Men bor hellre här än i Sösdala=) Nä men återgå till soffan och älsklingen nu =)


En nyårsdans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0