Trött...

Har varit mycket trött på sistone. De har inte kommit förrän efter lunch. Har varit tröttsamt. Inte blivit mycket gjort. Å ändå har vädret varit fint! Men igår bestämde jag mig för att trotsa tröttheten. Hade inte tränat på 1 1/2 vecka så igår blev de ett 45 min Zumba pass! Blev mycket piggare å fick mycket energi i kroppen :-) Körde tidigare till älsklingens jobb så han kunde tvätta bilen, Amina hjälpte han att torka av bilen så inte de blev en massa is på den! Duktiga var de iaf!
Idag är de FREDAG! Underbara fredag, å två dagar med Älsklingen å Amina hemma hela dagarna. Blev även Zumba idag fast 20 min. Så veckorna består av 2 45 min pass och 3 20 min pass än så länge. Ska ju vara 5 45 min pass :-) men de kommer. Här eldas de för fullt de är ju ca - 10 ute! Men här är varmt och skönt i stugan! Maten är förberedd så de e bara å sätta igång ugnen efter jag hämtat mannen på jobb :-)
Nu ska jag slöa i soffan :-)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0