Skridsko och ny vecka

I lördags passade jag å älsklingen på att åka skridsko medans Amina sov gott i sin vagn i de fina kalla vädret. Så underbart de var även om Daniel försökte få mig att trilla. De är kul att få lite egentid och kunna ha kul bara vi två :) nästa helg blir de bio! Blev underbart god middag på kvällen som Daniel lagade så duktig man jag har ! En underbar dag helt enkelt :-) igår var de Me&i party hos Sara. Blev ett par byxor till Amina. Synd man inte har bättre inkomst så man hade kunnat handla mer! Men de får vi ändra på. Söker jobb som bara den! Så snart måste man ju få ett! Sen blev de en tur till CG för att handla mjölk. Ringde mamma å pappa för att Daniel behövde hjälp med moppen så de kom och tog med sin kött. Jag som tänkte bjuda på mat men de sa själv att de kunde ta med sig. Så blev en myskväll med familjen :-)

Nu är de en ny vecka med nya äventyr. Ska starta datorn å söka lite jobb :-) förhoppningsvis kommer xenonljusena nu i veckan och bumberna jag å Sara beställt och även nått annat. But its à secreet ;)

Puss&kram

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0