Alla <3-dag

Idag är de Alla Hjärtans Dag. I denna familjen beslöt vi oss istället för att handla blommor å dyligt till varandra så blir de en god middag med efterrätt :)
Ska bli gott och mysigt. Ett bad med älsklingen å levande ljus kanske ikväll!?
Daniel fick reda på när han får körkortet tillbaka:) 14 April!! Och som jag förstått de så blir han anställd då oxå ! Kommer bli en underbar månad. Thailand, 3 års dag, körkort och anställning !! Tjohhoo :)) men åter till idag.... Jag testade ett par byxor som jag inte haft på mig på över 2 år.... Och de passa :)) grymt! Me happy. ! Fler kilo ska väck. Men de går sakta men säkert. Man behöver inte gå på diet hit och dit. Sunt förnuft räcker! Snart nere på nytt tio tal så efter denna veckan hoppas jag på de iaf!
Men ikväll ska de ätas gott och mysas rejält :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0