Veckan

Denna vecka har flugit förbi alldeles för fort tycker jag. Men förvisso har det varit skönt för Amina har varit lite tandsjuk som jag kallar de, feber, gnällig å snuvig. Hoppas där är någon son tittar fram snart:) Nu sitter hon själv å leker på golvet, vilket hon gillar:) hon har börjat me att kravla sig fram, så hon kryper näsan! Igår hände en fräck sak! När Amina fick lite burkmat igår så kom pappa hem, då vände hon sig om och stränge ut handen å sa " haaah ", sen vände hon sig om och fortsatte äta. Precis som att hon skulle säga hej till Daniel. Vi dog ju nästan av skratt;) Idag sov hon till 07,50 :) fick in å ge henne nappen vid sex. Trodde hon inte skulle somna om, men tur hade jag! I måndes köppte vi ny bil:) En Saab 9-5 2,0t med 220 hk, så steg 1 trimmad är den. Det som var slitet inne i bilen var växelknoppen, haha. Fint skick å fullservad var den:) jag är nöjd med den å super härlig är den att köra! Det blev ju Ullared i tisdags med Sara. Kul son attan hade vi:) Riktigt roligt att få komma iväg lite, men såklart sakna man de där hemma. Men de får följa med när vi ska alla dit:) Fick handlat en del till Amina men hitta inga shorts, där var bara massa kjolar! Vill ha shorts nu när hon ska krypa, känner lite att kjolar inte är så smart å krypa i. Blev lite leksaker med! Bara ett linne till mig själv å strumpor till Daniel. Men idag är de lördag så vi får se vad som händer idag, hoppas på något kul iaf:))

Kommentarer
Postat av: Sara

akta så hon inte får blåsor på knäna som på tån. Kolla efter leggins eller tights :)

2011-06-18 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0